Jak zbudowac umiesniona sylwetke?


Choć to kobiety określane mianem płci pięknej, to i mężczyźni nierzadko poddają się różnym zabiegom. Coraz częściej można spotkać Panów w gabinetach medycyny estetycznej, czy u kosmetyczki.

Miejscem, w którym o swoją urodę dba największe grono mężczyzn jest siłownia. To właśnie tutaj Panowie podejmują trudy zbudowania atrakcyjnej, umięśnionej sylwetki.

Cel numer 1: masa mięśniowa
Zdecydowanie najczęstszym celem mężczyzn podejmujących trudy treningu siłowego jest zbudowanie masy mięśniowej. Wynika to przede wszystkim z faktu, iż wzorzec atrakcyjności zakłada postawną, umięśnioną sylwetkę. Nic zatem dziwnego, że Panowie marzą o większym bicepsie, czy grzbiecie schodzącym w literę „V”.

Niestety, budowanie masy mięśniowej jest procesem bardzo wymagającym. Niewielu mężczyznom udaje się przez niego przejść i osiągnąć wymarzone efekty. Dzisiaj pragniemy przedstawić pięć kroków, które umożliwią Wam osiągnięcie zamierzonego celu.

  1. Jaki jest Twój cel?
    Zanim kupisz karnet na siłownię – zastanów się, co chcesz osiągnąć. Twój cel musi być jasny i precyzować nie tylko wymiary Twojej sylwetki, ale także czas w którym chcesz je osiągnąć. Pamiętaj, by być realistą, a nie marzycielem.
  2. Zaplanuj wszystko, co możesz
    Potrzebujesz konkretnego, możliwie szczegółowego planu działania. Przygotuj się do tego wymagającego zadania zawczasu. Kup karnet, produkty do diety i suplementy, by od samego początku ruszyć maksymalnie zmotywowanym.
  3. Zadbaj o dietę
    Dieta to jeden z podstawowych elementów procesu budowania masy mięśniowej. Powinna być zdrowa, pełnowartościowa. Jedz obficiej i częściej, a bardzo szybko zobaczysz przyrosty.
  4. Trenuj ciężko, ale z głową
    Twój trening powinien być wymagający i progresywny. Jednak nie możesz zapominać, że nałożenie większego obciążenia kosztem techniki wykonywanego ćwiczenia to nienajlepszy pomysł. Może skończyć się kontuzją, a w najlepszym przypadku – jedynie spadkiem efektywności.
  5. Skorzystaj z suplementów
    Rola suplementów w procesie budowania masy jest ogromna. Wykorzystaj takie środki jak kreatyna, aminokwasy, l-glutamina czy l-karnityna, by osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *